Δυναμική παρουσία του 18-24 TRAVEL στην World Travel Market του Λονδίνου

Ο πάροχος online τουριστικών υπηρεσιών που ξεχωρίζει και το αποδεικνύει στην πράξη.

Δημοσίευση:

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο που άνοιξε τις πύλες της τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου και παρέμεινε ανοιχτή έως την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου. Η χώρα μας έδωσε για ακόμη μια χρονιά ηχηρό παρών, με σημαντικές συμμετοχές στη διεθνή τουριστική έκθεση. Φυσικά το 18-24 TRAVEL, ο μεγαλύτερος πάροχος online τουριστικών υπηρεσιών δεν θα μπορούσε να λείπει από εκεί.

Κάθε χρόνο στην WTM του Λονδίνου δίνεται ιδιαίτερη σημασία στον τομέα της τεχνολογίας και στο πώς μπορεί ο τουρισμός να ενσωματωθεί μέσα σ’ αυτόν, κάτι που επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι το 1/3 της έκθεσης καταλαμβάνεται από συμμετοχές που σχετίζονται με το τεχνολογικό κομμάτι.

Η δημοφιλής πλατφόρμα κρατήσεων, η οποία από την αρχή της ίδρυσης της μέχρι σήμερα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο να παράγει τεχνολογία, έπειτα από μια σειρά επιτυχημένων συναντήσεων, προχώρησε σε νέες σπουδαίες συμφωνίες. Οι επαφές των στελεχών της με τους μεγαλύτερους wholesalers και διαχειριστές καταλυμάτων είχαν ως αποτέλεσμα να εγκαινιάσουν μια σειρά νέων συνεργασιών. Ιδιαίτερη σημασία για το on line travel agency αποτελεί και η συνεργασία που επιτεύχθηκε με τον μεγαλύτερο distributor πληροφοριών αεροπορικών παροχών. Επίσης η εταιρεία προχώρησε και σε τέσσερις νέες συνεργασίες στο χώρο διαμονής. Μια από τις πιο αξιοσημείωτες είναι η συνεργασία με τα ξενοδοχεία Hilton, με δυνατότητα τιμών και διαθεσιμοτήτων σε πραγματικό χρόνο, για 5200 ξενοδοχεία της αλυσίδας.

Στο σπουδαίο αυτό γεγονός για την τουριστική βιομηχανία, όπου παρουσιάζονται όλες οι νέες τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας, το 18-24 TRAVEL κατάφερε για ακόμη μια φορά να κερδίσει τις εντυπώσεις. “Μετα από τρεις συνεχόμενες παρουσίες στην Έκθεση, ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να αρχίσουμε να κεφαλαιοποιούμε τις επαφές μας. Η πρόοδος είναι πολύ μεγάλη και στην Ελλάδα είναι δύσκολο να ακολουθήσουμε τους ρυθμούς. Χρειάζεται διαρκής ενημέρωση, ανανέωση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούμε και στόχευση στην εξέλιξη. Με τις νέες συνεργασίες, θεωρούμε πως μέχρι την επόμενη έκθεση θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε μια νέα πλατφόρμα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με χρήση τεχνολογιών αιχμής”, μας ανέφερε η Χριστίνα Τσαπέκου, που οργάνωσε τις επαφές του 18-24 TRAVEL στην έκθεση.

Η καρδιά του τουρισμού χτύπησε και φέτος στην πρωτεύουσα της Βρετανίας, φιλοξενώντας πάνω από 180 χώρες και περίπου 5000 εκθέτες. Το ραντεβού ανανεώθηκε για το 2019 που η WTM συμπληρώνει 40 χρόνια λειτουργίας και αναμένεται να αποτελέσει και πάλι το επίκεντρο του παγκόσμιου τουριστικού ενδιαφέροντος.

Περιβάλλον

Social Media

twitter

Επικαιρότητα